徒然草

日常の出来事などつれづれに…。

スポンサーサイト


2006.05/29 [Mon]

ずっと夢だった
ずっと夢だった

貴方のそばにいたいと思っていたの
そんな夢が叶って
私は幸せよ
もう死んでもいいと思ったから
ねぇ本当に私を愛してくれてるの
疑っているなんて言わないけど
貴方の本心が気になるの

自分に自信がないからかも知れないわ
貴方を疑うのは

ねぇずっと側に居てくれる?
私をおいて行かないで
何処にも行かないで

愛してる…




↑ポチっと



↓英語バージョン

It was a dream for a long time.
It was a dream for a long time.

Such a dream is fulfilled and I am happiness. thought it is painful
by you
When you may already die, your real intention is anxious though it is
not said that it will doubt it. love me desire true

Doubting you because I am not confident

Is for a long time on the side?
Without putting me
Without going anywhere

It loves.






↑ポチっと
スポンサーサイト

[Comment]

Comment_form

管理者のみ表示。
